CX Clinic Phil Winters

Jouw customer journey in een halve dag! (22 september)

En daarna een persoonlijk advies van Phil Winters over jouw customer journey.

*De sessie wordt gehouden in het Engels. Je customer journey mag je in het Nederlands opstellen, Phil kan prima Nederlands lezen.


Het ontwikkelen van een customer journey
Wie denkt er niet na over de customer journey van zijn klanten? Zowel B2B als B2C marketeers houden zich ermee bezig. Dat is ook best logisch. Klanten en potentiële klanten gedragen zich anders en zijn op meerdere manieren op zoek. Zij zoeken dan een oplossing voor een vraag die zij hebben. Aan ons marketeers de taak om op het juiste moment in de journey met het juiste medium en de juiste content de (potentiële) klant te benaderen.

Phil Winters
De clinic is gebaseerd op het werk en de ervaringen van klantstrateeg en gedachteleider Phil Winters. Zijn werk, samengevat in het bekroonde boek Customer Impact Agenda, definieert de klantreis en maakt het actiematig door het perspectief van de klant te nemen.

Wat ga je doen?
Als deelnemer ga je zelf aan de slag met je eigen customer journey. Dit doe je aan de hand van een toelichting van Phil met daarin onderwerpen als:

  • de journey vanuit het perspectief van de klant
  • het plaatsen van doelen in een journey
  • het ordenen van de stappen in een journey
  • vaststellen van het besluitvormingsproces
  • bepalen van de milestones
  • tenslotte het kiezen van de media

Deze clinic is heel geschikt voor zowel B2C als B2B marketeers.

Persoonlijk advies
Aan het eind van de sessie heb je je eerste stappen gezet in het ontwikkelen van de journey. Door de informatie van Phil, sparren met anderen en denken vanuit je eigen klanten. En daarna? Phil zal de journeys elk afzonderlijk analyseren en voorzien van een advies. In de week krijg je dat advies persoonlijk toegestuurd.

Jouw bijdrage
Tijdens deze clinic krijg je de volgende extra’s:

  • een drie uur durende workshop
  • sparren met anderen
  • materiaal dat wordt gebruikt
  • persoonlijk advies van Phil Winters

Dit is een eenmalig aanbod dat dit jaar niet meer in de Benelux wordt herhaald!

 

Voor deze clinic vragen wij een bijdrage van €195,- per deelnemer exclusief BTW.

Mocht je ook naar het evenement CX & CRM in 1 Day gaan dan betaal je €129,- exclusief BTW.

De clinic wordt gehouden op 22 september van 9:30 tot 12:30 uur bij onze kennispartner Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RV te Leusden (navigatiesysteem: Dodeweg 6, bij ingang staat dan Landgoed Leusderend).

Meer informatie? Neem contact op met Debby Boom, debby.boom@customertalk.nl