Hoe breng je een Customer Journey tot leven bij medewerkers en management: 3 praktijkcases!

                  

Customer Journeys zijn hot! Elk zichzelf respecterend bedrijf is dan ook bezig om de Customer Journey in kaart te brengen. Bij veel bedrijven pronken de Journey Maps dan ook als (stille) getuigen hiervan aan de muur. Maar met het op papier zetten van de Customer Journey is er nog geen enkele, voor de klant merkbare verbetering in de klantbeleving gerealiseerd. Veel bedrijven worstelen dan ook met het probleem om de Customer Journey van de muur af te krijgen en betekenis te geven bij management en medewerkers.

Hoe vertaal je Journey inzichten naar de vloer en zet je de organisatie ‘aan’ op de klant zodat deze hiervan een verbeterde beleving gaat waarnemen?

Aan de hand van diverse werkvormen en praktijkvoorbeelden word je in deze workshop geïnspireerd over hoe je de Customer Journey effectief van papier krijgt!

Parallelsessie 2
Locatie: Podium 9 Tijd: 11:30 - 12:15 Kees Kerkvliet Kees Kerkvliet