Sponsoren

sponsorbutton

 

Sponsoren


brix logo #000000 #efcd2fBrixCRM is een gedreven CRM-dienstverlener. Onze missie is organisaties in staat te stellen duurzame klantrelaties op te bouwen, zodat zij de waarde van én voor hun klanten kunnen verhogen. Dit doen wij door effectieve software te implementeren en te integreren.

We zijn voor onze klanten een volwaardige en betrouwbare CRM-partner. We adviseren, begeleiden, implementeren en ondersteunen niet eenmalig, maar zien dit als een continu proces. Innovatie, klantgerichtheid, transparantie, betrokkenheid en een pragmatische aanpak staan hierbij centraal. www.brixcrm.nl

 

DDM Consulting is leverancier van high-end customer services oplossingen. Wij verzorgen daarin de hele keten van business consultancy, design, levering, implementatie en managed services.
Onze toegevoegde waarde zit in onze rol als software-integrator, wij zijn in staat om elke applicatie te integreren met onze customer-service oplossingen.
DDM Consulting levert voor elk businessmodel – onpremise, private-cloud en cloud – volledige omnichannel contactcenter-oplossingen.
DDM Consulting heeft kantoren in Nederland, Belgie en Duitsland en klanten in 6 landen.

 

 

BB_logobusinessbase, doordenkers in CRM-oplossingen

businessbase is een strategische CRM-adviseur die doorvraagt en verder denkt. Vanuit onze jarenlange ervaring met relaties, klanten en bedrijfsprocessen in diverse branches weten we precies wat werkt. Die kennis en ervaring zetten we graag om in waardevol advies en praktische technologie. Zo kunnen we elk bedrijf helpen om succesvoller te worden, met betere service, effectievere sales, slimmere marketing en optimale processen.
Vanuit ons kantoor in Utrecht bieden we met een team van ongeveer 30 specialisten altijd de best mogelijke oplossing, van strategie tot implementatie. We zijn het op een na grootste Microsoft Dynamics CRM competence center in de Benelux en gold partner van Microsoft. Onze organisatie is ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerd. www.businessbase.nl



oracle-logo160Oracle biedt een volledige cloudoplossing voor klantervaring, waarmee u uw bedrijf kunt onderscheiden op elk gebied, bij elk contact en bij elke interactie.
Digitaal mondige consumenten die op wat voor manier dan ook een interactie aangaan met een merk, vragen om gepersonaliseerde, betrokken en consistente ervaringen. Organisaties die dit niet kunnen bieden, lopen het risico mogelijkheden voor omzet en uiteindelijk marktaandeel te verliezen. Om organisaties te helpen tegemoet te komen aan deze groeiende verwachtingen, biedt Oracle de Customer Experience Cloud Suite die organisaties ondersteund bij het creëren van een consistente en gepersonaliseerde ervaring over alle kanalen en devices. Met toonaangevende oplossingen voor sales, service, marketing, social en commerce, helpt Oracle organisaties op een unieke manier bij het omvormen van de customer experience en bij het zorgen voor meetbare resultaten over elke interactie met de klant. https://www.oracle.com/nl/index.html

 
Pegamento ontwikkeld oplossingen die gebruik maken van de aanwezige kennis over klanten in de (ICT)systemen van de organisatie. Naast frontoffice procesoptimalisatie verbeteren wij vaak meteen backoffice processen en viceversa. Al uw klantinformatie is – met een druk op de knop – binnen handbereik. www.pegamento.nl

 

Expectations is de katalysator voor klantgerichte groei. Wij ondersteunen bedrijven bij vraagstukken zoals:

  • Hoe vergroot ik de omzet?
  • Hoe krijg ik klantgerichte medewerkers?
  • Hoe ga ik om met klanten die veranderen?

Wij helpen u een hogere klantwaarde te realiseren. Met onze methode brengt u de verwachtingen van klanten in kaart en vertaalt ze naar interne acties. Na enige tijd beoordeelt uw klant u op de eigen verwachtingen.
www.expectations.nl

 

StoryTEQ helpt bedrijven persoonlijk en relevant te zijn in hun online video marketing door krachtige personal video oplossingen.

Hoe? We doen dit door conversie te boosten en een engaging experience te creëren voor ieder uniek individu. Er zijn zoveel verschillende mensen. We vertalen jouw verhaal in hun persoonlijke behoeftes.
StoryTEQ gelooft in het bouwen van een krachtige technologie, maar we onderschatten niet de kracht van creativiteit. We begrijpen hoe je technologie, creativiteit en personalisatie kan vertalen in geweldige resultaten. www.storyteq.com

Mediapartners


Platform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers, pvko-logo_grootleidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow. www.pvko.nl

 

logoHet Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieen. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende Marketingland van Europa maken. PIM heeft rond de 900 leden. http://www.pimonline.nl/

 

1337071274-DDMA logo bigDDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor marketing en heeft 275 leden variërend van War Child tot ANWB; van PostNLtot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij gebruik maken van data om gericht en persoonlijk met hun klanten te communiceren. DDMA adviseert haar leden op het gebied van privacy en wetgeving. Via seminars, workshops, voorlichting en onderzoek informeert DDMA  over trends en ontwikkelingen in data driven marketing. DDMA behartigt de belangen van de sector in Den Haag en Brussel. Hier maakt zij zich sterk voor verantwoorde communicatie door stakeholders bekend te maken met het creatieve, persoonlijke en resultaatgerichte karakter van marketing. www.ddma.nl

 

Marketingfacts Logo HDSinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts haar positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing steeds verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws. De focus ligt volledig op het delen van kennis, gericht op de ontwikkeling van de marketingprofessional. Dit gebeurt onder andere via Marketingfacts.nl, waar op jaarbasis zo’n 2.000 blogposts worden gepubliceerd. Deze artikelen worden veelal geschreven door de 300 bloggers die voor Marketingfacts actief zijn. Dit zijn stuk voor stuk experts op hun vakgebied. Hiermee is Marketingfacts in staat het brede spectrum van online marketing af te dekken. www.marketingfacts.nl

 

bijgespijkerdBijgespijkerd is de meest frisse marketing- en mediablog van Nederland, dat zich specifiek richt op inhoudelijke artikelen op het gebied van digitale marketing en nieuwe media. Veel voorkomende thema’s zijn bijvoorbeeld sociale media, social networking, campagnemanagement, mobiele marketing en digital branding. Deze brede insteek brengt een grote variatie aan berichten met zich mee, van algemene en praktische marketing posts, tot persoonlijke ervaringen van de bloggers. Bijgespijkerd gaat voor kwaliteit! www.bijgespijkerd.nl

 

adfogroep-logoWie zaken wil doen met marketing- en communicatie professionals werkt samen met Adfo Groep: marktleider in marketing- en communicatie uitgaven. Adfo Groep helpt professionals zich verder te ontwikkelen en bedrijven hun business te vergroten. Het crossmediale platform omvat leidende merken en heeft het grootste kwalitatieve bereik onder marcomprofessionals in Nederland. http://www.adfogroep.nl/

 

b2b_logo_web-1b2bmarketeers.nl is een onafhankelijk magazine over b2b marketing waar b2b marketeers kennis, ervaringen en visies op het gebied van business-to-business marketing delen. Het doel van b2bmarketeers.nl is om hét magazine te worden voor de b2b marketeer die graag leest en schrijft over het vak. Op dit Content Marketing Platform vind je handige tools, cases, visies en marketing theorieën die verband houden met business-to-business marketing. We behandelen de meest uiteenlopende domeinen waar de marketeers vandaag de dag mee te maken krijgt zoals: CRM, e-mail marketing, Content Marketing, zoekmachine marketing en e-commerce. Je kunt b2bmarketeers.nl helpen om een kompas te worden voor de b2b professional door jouw ervaringen, tips of visie te delen. http://www.b2bmarketeers.nl/

 

Verkopersonline.nl bestaat sinds 1999 en is in die tijd uitgegroeid tot de grootste en bekendste website voor verkopers en sales managers van Nederland. Wekelijks ontvangen bijna 30.000 sales professioanals onze nieuwsbrief. Verkopersonline.nl publiceert wekelijks artikelen & tips over alle facetten van het vak verkopen. Ook helpen wij u bij uw keuze voor een sales training of bijeenkomst. https://www.verkopersonline.nl/

 

fespaFESPA Nederland is een organisatie voor producenten in de markt van visuele communicatie producten. Alle bedrijven die zich bezig houden met de vervaardiging van deze producten zijn welkom bij FESPA Nederland. Wij werken vanuit de basis gedachte dat we door het verbinden van ondernemingen en kennis, ondernemers helpen steeds in te kunnen spelen op de veranderende vraag van de markt. http://www.fespanederland.nl/

 

moaDe MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie. http://www.moaweb.nl/

 

customerfirst-1Bedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid en dat kan door toevoeging van de human touch. Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch.De rol van de customer experience manager is de klant binnen de organisatie te vertegenwoordigen: the voice of the customer. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Is de klant hier mee geholpen? Dat is de vraag die voortdurend centraal staat. Alles moet kloppen.”Dat is waar CustomerFirst over gaat. We leveren met het magazine, de website en de live events vakinhoudelijke informatie voor strategische managers (je denkt erover) en operationele managers (je handelt ernaar). http://customerfirst.nl/

 

WIJ VERBINDEN ORGANISATIES MET JONG DIGITAAL TALENT
De wereld is sneller aan het veranderen dan ooit. De digitale transformatie vraagt erom dat bedrijven zich gaan aanpassen. IT is onderdeel geworden van de primaire klantprocessen en het gebruik van (mobiele) websites en apps dragen wezenlijk bij aan klantgemak, klantbeleving en koopgedrag. We staan aan de vooravond van ‘The Internet of Things’ en iedere business wordt (deels) digital. Hoe vind en bind je de digitale talenten van morgen om je digital transitie mede vorm te geven? Er is een groeiend tekort aan digitale marketingkennis.
Wij, als SCHAAL+, spelen hierop in door organisaties en young professionals te begeleiden bij het investeren in hun eigen DNA. Wij willen bedrijven helpen om op tijd aan te passen en voorop te lopen in de digitaliserende wereld. Wij creëren een waardevolle verbinding tussen de digitale talenten van vandaag en morgen, en organisaties die digitalisering hoog op de agenda hebben staan. Wij leiden jonge academici en hbo-ers op middels een werken-leren programma waarbij kennisverrijking en kennisdeling de basis vormen. Het leren is gericht op inhoudelijke digital kennis, persoonlijke ontwikkeling en adviesvaardigheden. schaalplus.nl

 

Kennispartners


Beeckestijn1Beeckestijn Business School biedt op dit moment diverse interessante opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau, zoals Digital & Online Marketing, Social Media, Online Communicatie & Social PR, Cross Media, Campagne Management, NIMA eMarketing en Customer Experience & Multichannel Management. www.beeckestijn.org

 

 

idmk2

IDMK is een begrip voor marketing- en communicatieprofessionals met een uitgebreid workshop- en trainingenaanbod sinds 1990. IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de workshops en trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicatieplannen en –campagnes. www.idmk.nl

 

sponsorbutton