Voor wie

Het grootste CX & CRM event van Nederland

 

Wat kun je verwachten?

Customer Experience & CRM in 1 Day is voor iedereen die zich bezighoudt met crm, customer experience management, klantstrategie en klanten in relatie tot marketing, sales en service. In één dag kun je veel specifieke kennis vergaren en in contact komen met vijfhonderd vakgenoten. Wil je een klant- en crm-strategie opzetten? Ga je een crm-programma starten? Hoe kun je je sales en pricing processen verbeteren? Sta je voor de keuze van een crm-oplossing? Hoe haal je meer uit jouw bestaande crm-omgeving? Wil je jouw contactcenter beter of anders gaan inzetten? Hoe kun je klantloyaliteit verbeteren? Of wil je weten hoe je met social crm, communities en sociale media om moet gaan? Dit zijn enkele vragen waar je op CRM in 1 Day een antwoord kunt krijgen.
In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen crm-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social crm, customer intelligence, customer experience management, customer service, social selling, mobile crm, campagne management, big data en nog veel meer.

Voor welke functies is het bedoeld?

Het programma is vooral opgesteld voor business decision makers, maar ook voor technical decision makers zijn er specifieke sessies. Het programma is zorgvuldig samengesteld voor functies als: chief executive officer (ceo), chief customer officer (cco), algemeen directeur, head/vp of customer, crm director, crm manager, marketing- en sales directeur, marketing manager, sales manager, brand director, chief information officer (cio), contact center manager, customer service manager, e-business manager, customer experience managers, database marketeer en crm professional.

Bezoekers voorgaande edities:

Afgelopen edities waren onder andere managers en eindgebruikers van de volgende bedrijven als bezoeker ter gast: Ernst & Young, Robeco, Rabobank, Telegraaf Media, Allianz Nederland Groep NV, ANWB, FrieslandCampina, IKEA, AEGON, DeliXL, Air France KLM, KPN, NS Hispeed, V&D, PWC, PostNL en vele anderen.

Wat zijn de kosten?

Mede dankzij de sponsoren van dit evenement kun je voor slechts €295,– (excl. BTW) deelnemen aan deze dag. Uiteraard wordt je uitgebreid voorzien van koffie, thee, drankjes, lunch en is er gratis parkeergelegenheid.

• Regulier tarief € 295,-
• Tarief voor relaties van CustomerTalk € 220,-
• Tarief p.p. met team van 4 personen* € 195,-

*Groepskorting
Als u met 4 of meer personen van één organisatie wilt deelnemen, kun je profiteren van een aantrekkelijke korting. E-mail de gegevens van de 4 personen naar sales@customertalk.nl en wij zorgen dat je wordt aangemeld.

Gratis Digital Toolkit

Iedere deelnemer krijgt een gratis toolkit mee naar huis waarmee je praktisch aan de slag kunt en je verder kunt verdiepen. De toolkit bevat:

  • crm business case tool (sheets en PDF’s)
  • crm white papers  (PDF)
  • Kortingscoupons voor verschillende crm-producten en -diensten
  • Informatie van producten en diensten van de sponsoren van dit evenement

De digitale toolkit is na het evenement online benaderbaar.