Voor wie

Het grootste CX & CRM event van Nederland

 

Wat kunt u verwachten?

Customer Experience & CRM in 1 Day is voor iedereen die zich bezighoudt met crm, customer experience management, klantstrategie en klanten in relatie tot marketing, sales en service. In één dag kunt u veel specifieke kennis vergaren en in contact komen met vijfhonderd vakgenoten. Wilt u een klant- en crm-strategie opzetten? Gaat u een crm-programma starten? Hoe kunt u uw sales en pricing processen verbeteren? Staat u voor de keuze van een crm-oplossing? Hoe haalt u meer uit uw bestaande crm-omgeving? Wilt u uw contactcenter beter of anders gaan inzetten? Hoe kunt u klantloyaliteit verbeteren? Of wilt u weten hoe u met social crm, communities en sociale media om moet gaan? Dit zijn enkele vragen waar u op CRM in 1 Day een antwoord kunt krijgen.
In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen crm-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social crm, customer intelligence, customer experience management, customer service, social selling, mobile crm, campagne management, big data en nog veel meer.

Voor welke functies is het bedoeld?

Het programma is vooral opgesteld voor business decision makers, maar ook voor technical decision makers zijn er specifieke sessies. Het programma is zorgvuldig samengesteld voor functies als: chief executive officer (ceo), chief customer officer (cco), algemeen directeur, head/vp of customer, crm director, crm manager, marketing- en sales directeur, marketing manager, sales manager, brand director, chief information officer (cio), contact center manager, customer service manager, e-business manager, customer experience managers, database marketeer en crm professional.

Bezoekers voorgaande edities:

Afgelopen edities waren onder andere managers en eindgebruikers van de volgende bedrijven als bezoeker ter gast: Ernst & Young, Robeco, Rabobank, Telegraaf Media, Allianz Nederland Groep NV, ANWB, FrieslandCampina, IKEA, AEGON, DeliXL, Air France KLM, KPN, NS Hispeed, V&D, PWC, PostNL en vele anderen.

Wat zijn de kosten?

Mede dankzij de sponsoren van dit evenement kunt u voor slechts €295,– (excl. BTW) deelnemen aan deze studiedag. Uiteraard wordt u uitgebreid voorzien van koffie, thee, drankjes, lunch en is er voor u gratis parkeergelegenheid. Als deelnemer maakt u tevens kans op een gratis post hbo of postdoctorale crm-opleiding.

• Regulier tarief € 295,-
• Tarief voor relaties van CustomerTalk € 220,-
• Tarief p.p. met team van 4 personen* € 195,-

*Groepskorting
Als u met 4 of meer personen van één organisatie wilt deelnemen, kunt u profiteren van een aantrekkelijke korting. E-mail de gegevens van de 4 personen naar sales@customertalk.nl en wij zorgen dat u wordt aangemeld.

Gratis Digital Toolkit

Iedere deelnemer krijgt een gratis toolkit mee naar huis waarmee u praktisch aan de slag kunt en u zich verder kunt verdiepen. De toolkit bevat:

  • crm business case tool (sheets en PDF’s)
  • crm white papers  (PDF)
  • Kortingscoupons voor verschillende crm-producten en -diensten
  • Informatie van producten en diensten van de sponsoren van dit evenement

De digitale toolkit is na het evenement online benaderbaar